Eerste en tweede dag - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Jill - WaarBenJij.nu Eerste en tweede dag - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Jill - WaarBenJij.nu

Eerste en tweede dag

Door: Jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

04 Februari 2015 | Spanje, Benidorm

02-02-2015

Vandaag was de grote dag, de dag van vertrek.
Vannacht geen oog dicht gedaan.
Toen gaf mijn wekker eindelijk het seintje dat ik me mocht gaan klaar maken.
Snel omkleden en make-up op. Toen was het tijd om te gaan.
De zenuwen waren goed aanwezig en had er helemaal zin in lekker zomer muziekje aan en op naar het vliegveld.
Toen we op het vliegveld aan kwamen zag ik al mijn lieve vriendinnetjes dat was zo geweldig om te zien. Nog wat foto’s gemaakt en toen mochten we ons eindelijk inchecken. Daarna liepen we met zijn allen naar de plek waar ik echt afscheid moest gaan nemen. Iedereen nog een dikke knuffel gegeven en nog even goed gezwaaid en daarna konden we eindelijk gaan. Een heel raar moment omdat je nu toch wel even wat langer weg bent dan een vakantie. Op het vliegveld even samen met zijn drieën ontbeten en konden eindelijk gaan. Na twee uur en vijf minuten vliegen waren we eindelijk in Spanje en in het plaatsje Alicante. Toen we door de schuifdeuren liepen zagen we al snel Eef en Laura staan die ons naar ons huisje zouden begeleiden. Eerst moesten we nog even een NIE nummer aanvragen. ( dat is soort werk vergunning ) en daarna brachten hun ons naar ons appartement. Daar leerden we ook meteen onze stage begeleidster kennen. Het huisje ziet er netjes en leuk uit. Nadat Eef en Laura weg waren zijn we boodschappen weeste doen. Wat een gedoe haha die berg op met liters water en schoonmaak middel. Daarna wilde we een lekkere pizza eten. En wat denk je.. meteen helemaal aangebrand. Haha die moeten we dus nog even leren kennen. Daarna ben ik lekker mijn kamer in gaan richten. Op mijn kast heel veel foto`s gehangen en mijn mooie cadeautjes hebben ook een plekje gekregen in mijn kamer. Daarna ben ik me gaan klaar maken en zijn we heerlijk gaan uit eten. Een mooi nieuw begin dus allemaal. We hadden eerst het plan om natuurlijk alle kroegen te gaan verkennen maar omdat we zo moe waren hebben we de kroeg naar onze eigen appartement gebracht haha lekkere sangria en heerlijke muziek. Wel zacht natuurlijk want de huizen zijn erg gehorig hier.

03-02-2015

Vandaag was onze tweede dag. We hebben heerlijk uitgeslapen en lekker gedoucht.
Daarna hebben we samen ontbeten en zijn we op avontuur gegaan.
Wat scheen de zon heerlijk en bij te apotheek werd aangegeven dat het al 19 graden was.
We hadden de bus gepakt en gingen naar Benidorm toe voor maar € 1,50.
Heerlijk om zo rond te kijken, overal zie je bergen, oude oma`s en opa`s, oude huizen, supermarkten en natuurlijk zagen we de zee. Toen we uit stapten zag ik meteen een mooie toepasselijke zonnebril haha helemaal rose. En nog wel van RAYBAM haha. Daarna zijn we een strand tentje gaan opzoeken. We begonnen met heerlijke cocktails en daarna volgde de sangria. We hebben veel gelachen en hebben een rondleiding gekregen van Dirk. Daarna lekker gegeten en op naar huis.

Adios

  • 04 Februari 2015 - 10:50

    Mam:

    hee moppie
    fijn dat je t zo lekker naar je zin hebt
    ben heel benieuwd naar je stage in t ziekenhuis
    je appartement ziet er idd heel mooi uit
    geniet er lekker van
    dikke kus mam

  • 04 Februari 2015 - 11:19

    Evelien Wintermans:

    Klinkt goed Jillie! (Op die pizza na dan ;) haha)
    Ach, een goede reden om uit eten te gaan is altijd welkom toch...
    En cocktails en sangria op het strand, jezus wat ben ik jaloers! Geniet ervan meid, die maanden vliegen voorbij!

    xx Eef

  • 04 Februari 2015 - 11:40

    Maartje:

    Super leuk om te horen
    Dat je het zo naar je zin hebt !!

    Ook super leuk om dit zo allemaal te lezen

  • 04 Februari 2015 - 18:50

    Marleen:

    Heeej Jill,

    Eindelijk was het afgelopen maandag dan zover, de reis naar Benidorm.. Hier ga je de komende maanden veel leren, maar bovenal genieten van het lekkere weer en met gezellige mensen om je heen.... Ik wil je heel veel succes wensen, maar ook plezier natuurlijk!! Ben benieuwd naar je verhalen, zal je zo nu en dan eens volgen op je blog. Leuk!!

    Ben benieuwd hoe je stage in het ziekenhuis gaat verlopen, communiceren met handen en voeten.. :-)

    Groetjes Marleen.




Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benidorm

Jill

Stage Benidorm Hallo, 2 februarie 2015 vertrek ik voor 4,5 maanden naar de spaanse costa blanca. Daar ga ik stage lopen in het ziekenhuis IMED Levante. Ik ga daar samen met 2 klasgenoten de tijd van ons leven beleven. Volg ook estudiantes costa blanca via facebook. ( site van stage bureau ) Daar kan je ook van alles op vinden zoals foto`s, filmpjes etc. Veel liefs, Jill

Actief sinds 10 Jan. 2015
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 13876

Voorgaande reizen:

10 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

02 Februari 2015 - 12 Juni 2015

Stage Benidorm

Landen bezocht: