Heftig nieuws.. - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Jill - WaarBenJij.nu Heftig nieuws.. - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Jill - WaarBenJij.nu

Heftig nieuws..

Door: Jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

15 Maart 2015 | Nederland, Eersel

Lieve mensen,

Voor diegene die dit lezen wil ik even mijn week uitleggen en ook vertellen waarom ik een weekje in Nederland ben en voor mezelf zodat ik dit nog eens terug kan lezen.

Vorige week zondag zijn we nog naar de watervallen geweest en heb ik lekker genoten. Die avond pakte ik mijn tas in, Mijn uniform, schaar en verband, en mijn verpleegster klokje. Toen dacht ik nog "dat hij het nog doet" verder niet meer over nagedacht en ben ik daarna lekker gaan slapen. ik had niet zo`n goede nacht ik draaide steeds en werd vaker wakker. ( de huizen in Spanje zijn nogal gehorig en hoorde de boven buren ) Die maandag ochtend was zoals iedere maandag. Saaiste dag van de week en we vertrokken naar stage. Na het omkleden en ik klaar was om de dag te beginnen zag ik dat mijn verpleegster klokje stil stond. ik dacht nog, huh gister deed die het nog. snel deed ik hem weer in me tas en we begonnen aan onze ochtend ronde. Na die ronde was het niet meer druk en kon ik even op mijn telefoon kijken. Toen kreeg ik het ergste berichtje ooit. Dat oma er niet meer was. gelukkig waren mijn vriendinnen zo bij me en zijn we snel naar ons huisje gegaan. ik dacht dat ik gek werd.. Mijn aller beste vriendinnetje was er niet meer. Ik heb meteen een ticket geregeld en daarna heb ik mijn spullen gepakt en ben gaan douche. Gelukkig konden we daarna snel gaan en zat ik voor dat ik het wist in het vliegtuig terug naar NL. Gelukkig werd ik daar opgevangen door mijn familie. De rest van de week heb ik fijn door gebracht met de mensen die heel belangrijk voor me zijn. Vrijdag en zaterdag hebben we een mooi afscheid gehad van oma precies wat ze verdient. Dit heeft me laten zien dat oma niet alleen voor mij speciaal was maar voor heel veel mensen Maar het klokje staat nog steeds stil op de tijd dat er niemand bij oma was (mam was er tussen 6.00 en 8.00 niet en mijn klokje staat stil op 6.50 ) Komende woensdag vlieg ik weer terug naar Spanje. Een heel moeilijk en bijzonder moment tegelijk. Dan ga ik mijn droom verder afmaken en dubbel en dwars van genieten. Zoals ik het haar belooft had.

bedankt voor diegene die er deze week voor me waren, en voor diegene die de tijd namen om mijn verhaal te lezen.

Liefs.

  • 15 Maart 2015 - 22:44

    Francy Boes:

    Goed om t op op te schrijven Jill. Je klokje krijgt een bijzonder plekje! Nog een paar fijne dagen met je familie en dan weer een goede doorstart van je buitenlandstage!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eersel

Jill

Stage Benidorm Hallo, 2 februarie 2015 vertrek ik voor 4,5 maanden naar de spaanse costa blanca. Daar ga ik stage lopen in het ziekenhuis IMED Levante. Ik ga daar samen met 2 klasgenoten de tijd van ons leven beleven. Volg ook estudiantes costa blanca via facebook. ( site van stage bureau ) Daar kan je ook van alles op vinden zoals foto`s, filmpjes etc. Veel liefs, Jill

Actief sinds 10 Jan. 2015
Verslag gelezen: 534
Totaal aantal bezoekers 13884

Voorgaande reizen:

10 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

02 Februari 2015 - 12 Juni 2015

Stage Benidorm

Landen bezocht: