Vriendinnen weekend - Reisverslag uit Calpe, Spanje van Jill - WaarBenJij.nu Vriendinnen weekend - Reisverslag uit Calpe, Spanje van Jill - WaarBenJij.nu

Vriendinnen weekend

Door: Jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

21 April 2015 | Spanje, Calpe

Hola!

Afgelopen vrijdag was het dan eindelijk zo ver, mijn vriendinnetjes zouden komen. Ik had tegen hun verteld dat ik hun niet zou kunnen halen i.v.m. stage. Niet wetende dat ik er toch zou staan vlogen hun naar Alicante en vertrok ik ook naar het vliegveld. Wat duurde dat wachten ontzettend lang, schuif deuren open, schuifdeuren dicht en zo zat ik een half uur naar die deuren te kijken. Tot ik ze zag, ik zwaaide maar ze zagen me niet en liepen me voorbij. ( ze hadden nogal wat stress over de verdere reis haha ) Toen ik hun riep werden we even gek van geluk en knuffelde we elkaar alsof we elkaar al jaren niet meer gezien hadden. Wat is dat gek om iemand van thuis hier in Spanje te hebben. Dat betekende een weekend van veel bij kletsen, lachen, feesten en te genieten. We zijn samen gaan uiteten, en heb ze laten zien dat je ook goed kan feesten in Benidorm. Verder hebben we heerlijk aan het strand gelegen en hebben we samen echt genoten.
Toch wel raar om hun na zo`n weekend weer gedag te zeggen maar wel wetende dat ik ze over een aantal weken weer terug zal zien.
Morgen komen mijn ouders, tante en oom, en zus op bezoek. Vind het toch wel spannend om hun weer te zien en dat nog wel in een omgeving waar ik een aantal maanden "alleen" woon en leef. Dat ik kan laten zien waarvoor ik het doe.

Vervolg volgt nog! :)

Adios

  • 22 April 2015 - 06:52

    Maartje:

    Yeah ! Eindelijk is het zo ver

    Tot vanavond

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Calpe

Jill

Stage Benidorm Hallo, 2 februarie 2015 vertrek ik voor 4,5 maanden naar de spaanse costa blanca. Daar ga ik stage lopen in het ziekenhuis IMED Levante. Ik ga daar samen met 2 klasgenoten de tijd van ons leven beleven. Volg ook estudiantes costa blanca via facebook. ( site van stage bureau ) Daar kan je ook van alles op vinden zoals foto`s, filmpjes etc. Veel liefs, Jill

Actief sinds 10 Jan. 2015
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 13886

Voorgaande reizen:

10 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

02 Februari 2015 - 12 Juni 2015

Stage Benidorm

Landen bezocht: