Welkom Loïs Jill♥ - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Jill - WaarBenJij.nu Welkom Loïs Jill♥ - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Jill - WaarBenJij.nu

Welkom Loïs Jill♥

Door: Jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

12 Mei 2015 | Spanje, Benidorm

Welkom Loïs Jill♥

Hallo allemaal,
Voor diegene die het nog niet wisten is gister mijn nichtje Loïs geboren.
Wat was ik zenuwachtig.
Ik had een dagje stage op de ambulance en zat al heel de dag op mijn telefoon te kijken voor een berichtje. Toen de telefoon ging werd ik helemaal gek en was ik erg benieuwd wat het geslacht zou zijn en of natuurlijk alles goed was gegaan etc.. ( oma had een meisje gegokt) toen kim vertelde dat het een meisje was met de naam Loïs Jill kreeg ik toch wel even flinke tranen in mijn ogen. Wauw ze hebben samen toch weer even een nieuw leventje op de wereld gezet. Waar ik peettante van mag zijn! en dat ook nog mijn naam zal dragen hihi. Gefeliciteerd Ruud en Kim en natuurlijk Finn ook met zijn zusje. Wat ik gehoord het voelt hij zich erg stoer. Over precies een maandje zal ik haar mogen bewonderen en de 2 andere kleintjes een dikke knuffel geven!

Adiosss ik ga nog even lekker een maandje genieten voordat het normale leven me weer tegenmoet komt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benidorm

Jill

Stage Benidorm Hallo, 2 februarie 2015 vertrek ik voor 4,5 maanden naar de spaanse costa blanca. Daar ga ik stage lopen in het ziekenhuis IMED Levante. Ik ga daar samen met 2 klasgenoten de tijd van ons leven beleven. Volg ook estudiantes costa blanca via facebook. ( site van stage bureau ) Daar kan je ook van alles op vinden zoals foto`s, filmpjes etc. Veel liefs, Jill

Actief sinds 10 Jan. 2015
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 13879

Voorgaande reizen:

10 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

02 Februari 2015 - 12 Juni 2015

Stage Benidorm

Landen bezocht: