Laatste weekjes - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Jill - WaarBenJij.nu Laatste weekjes - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Jill - WaarBenJij.nu

Laatste weekjes

Door: Jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

31 Mei 2015 | Spanje, Benidorm

Hii Familie, vriendinnetjes en vriendjes, ...

Even een update hoe het met me gaat!
Ondertussen ben ik bij de specialist geweest, heb ik een MRI scan gehad en heb ik mijn enkelbanden flink opgerekt. Wat gevolgen heeft gehad voor mijn stage. Ik mag geen stage meer lopen (omdat ik nog met krukken moet lopen) en heb ik verplicht vakantie. Heerlijk zou je denken maar ik baal er toch ontzettend van.
Maar gelukkig zitten we dicht bij zee en kan ik daar lekker uitwaaien.

Maar ondanks die pech heb ik het hier nog ontzettend naar mijn zin.
Vorige week zijn we met dolfijnen gaan zwemmen. We hadden een rolstoel gehuurd zodat ik toch nog mee over het park kon gaan. Bij aankomst kreeg ik een scootmobiel van de mensen die daar werkte. Super grappig ik kon er lekker in crossen. Het zwemmen met dolfijnen is een echte aanrader. Wauw wat een magisch moment was dat. (Ja ik kon een beetje zwemmen) we hadden vorig weekend ook scooters gehuurd en heb ik voor het eerst gereden. Hebben erg veel gelachen want ik zat nog maar net achter het stuur en we reden langs het strand. toen zagen we dat de enige weg waar we door mochten een steile berg was haha. (Anja en Charlotte hadden er meer vertrouwen in dan ik)
Verder heb ik het rustig aan gedaan, lekker bij zee gezeten en genoten van het weer. Dit weekend zijn we naar tikibeach gegaan. Dat is een strand tentje waar Engelse nooit dronken genoeg zijn en waar de muziek nooit te hard kan. Vandaag gaan we lekker met een aantal meiden naar het strand en vanavond tapas eten! hihi

Zo kan ik steeds meer dingen van mijn bucket list afhalen en heb ik als ik naar huis ga alles gedaan wat ik wilde doen hier.
de komende 2 weken hebben we nog een paar dingetjes op het progamma en dan ben ik klaar om te gaan naar dat koude kikkerlandje, waar het nooit koud genoeg kan, het feesten tot in de hele vroege uurtjes er niet meer in zit, dat de siësta niet een orde van de dag is, dat de sangria uit de fles komt, waar geen sinaasappels aan de bomen hangen, de zee 2 uur rijden is, waar eten om 9 uur in de avond not done is. Maar thuis, waar mijn familie en vrienden zijn, waar de sangria wordt omgeruild voor Hugo, geen middag dutjes nodig zijn, en feestjes gewoon 'optijd' beginnen. vind ik het toch wel weer fijn om naar dat landjes terug te gaan!

Adiossss ik ga naar het strand die nog geen kwartier hier vandaan is hihi

• 31 Mei 2015 - 13:26

Anja Redkolis:

super mooi geschreven :-D . Rijden op de scooter deed je inderdaad super goed.
    P.S. en wij hhangen) een super mooie portret met jou. hihi. ( die in mijn woonkamer komt te hangen

• 31 Mei 2015 - 13:27

Anja Redkolis:

hihi. ik bedoelde en wij hebben. )

Verslag uit: Spanje, Benidorm

Jill

Stage Benidorm Hallo, 2 februarie 2015 vertrek ik voor 4,5 maanden naar de spaanse costa blanca. Daar ga ik stage lopen in het ziekenhuis IMED Levante. Ik ga daar samen met 2 klasgenoten de tijd van ons leven beleven. Volg ook estudiantes costa blanca via facebook. ( site van stage bureau ) Daar kan je ook van alles op vinden zoals foto`s, filmpjes etc. Veel liefs, Jill

Actief sinds 10 Jan. 2015