Week before we go home! - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Jill - WaarBenJij.nu Week before we go home! - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Jill - WaarBenJij.nu

Week before we go home!

Door: Jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

05 Juni 2015 | Spanje, Benidorm

Ollaaaaaaa!

Laatste weekje is ingegaan.
Precies over een week ben ik weer bij mijn familie en vriendinnetjes en kan het afstuderen echt gaan gebeuren. Gelukkig zijn het mijn lieve vriendinnetjes, Mayke, Anne, Marleen en Claudie al gelukt! PROUD.
We hebben leuke dingetjes op de planning zoals vanavond de karaoke bar, morgen gaan we naar de watervallen en hebben we in de avond ons aller laatste feest en dat gaan we vieren ook. Alles wat we hebben gespaart deze 4 maanden op de English squere gaat mee ( bij hanneke op haar kamer hebben we een trofeeën kast gemaajt) :) gelukkig is de rest ook zo gek om met ons mee te doen! hihi
Zondag gaan we nog lekker luieren en uitkateren op het strand en gaan we old school waterfietsen en dat wel met een GLIJBAAN! :)
dinsdag gaan we met een aantal meiden naar Alicante en woensdag gaan we naar de markt. Donderdag zal onze laatste dag zijn en dat zal bestaan uit veel zon en onze laatste sangria`s!
Ik vind het wel spannend om weer naar huis te gaan omdat het leven thuis natuurlijk ook door gegaan is en dat ik hier iets nieuws heb opgebouwd. Ik heb ontzettend veel leuke en lieve vriendinnen gemaakt. ik weet de weg voortaan (dat wist ik een aantal weken geleden nog steeds niet haha he maartje heesters) ik heb ontzettend veel geleerd op stage maar ook mezelf. Op eens zit je met een aantal meiden in Spanje en ga dan maar eens je weg vinden. Maar ik heb er geen moment spijt van. Met vallen en opstaan heb ik iets gaafs gemaakt van dit avontuur. Met ruzie en weer goedmaken ben ik ontzettend trots op mijn huisgenootjes. In de tijd dat ik zo`n last had van mijn enkel zijn ze er iedere minuut voor mij geweest. Meiden van goud zijn het.
Vandaag zijn we naar een chocolade fabriek geweest en hebben we de chocolade ook mogen proeven. Toen we terug waren zag ik pas dat de chocolade met mais was haha. nooit geweten dat dat een combinatie was. Vanavond gaan we naar de karaoke bar. Lekkere Nederlandse liedjes mee blerre.. lalalalala

Tot volgende week nederlandje

Adioooooosssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benidorm

Jill

Stage Benidorm Hallo, 2 februarie 2015 vertrek ik voor 4,5 maanden naar de spaanse costa blanca. Daar ga ik stage lopen in het ziekenhuis IMED Levante. Ik ga daar samen met 2 klasgenoten de tijd van ons leven beleven. Volg ook estudiantes costa blanca via facebook. ( site van stage bureau ) Daar kan je ook van alles op vinden zoals foto`s, filmpjes etc. Veel liefs, Jill

Actief sinds 10 Jan. 2015
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 13851

Voorgaande reizen:

10 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

02 Februari 2015 - 12 Juni 2015

Stage Benidorm

Landen bezocht: