Dit was het dan :( - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Jill - WaarBenJij.nu Dit was het dan :( - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Jill - WaarBenJij.nu

Dit was het dan :(

Door: Jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

12 Juni 2015 | Spanje, Benidorm

Ola lieve volgers!

Dit was het dan.
Ik keek hier jaren naar uit en had dit al lang in gedachten.
Iedereen dacht altijd het is maar klets en ze doet het niet.
Een inschattingsfout denk ik want ik doe het dus wel en ik heb het gemaakt. Natuurlijk denk je over zo iets na maar je zal het niet weten als je het niet mee maakt. Kim dacht altijd die gaat niet of die is binnen 2 weken thuis, haha heb ik jullie toch wat anders laten zien.
Ik heb ontzettend geleerd, ik heb geleerd hoe de zorg in het buitenland is, maar ook heb ik zelf ervaren hoe de zorg hier gegeven wordt. Maar buiten dat heb ik mezelf ontzettend leren kennen en dat vind ik ook erg belangrijk. Nu weet ik wat ik aan mezelf heb en wat ik aan kan. Ik ga mijn vriendinnen hier ontzettend missen. Ik dacht ik zal best wat mensen leren kennen maar had nooit durven dromen dat ik echt nieuwe vrienden zou leren kennen. Deze vriendinnen voelen een beetje als een familie voor mij en hebben samen ontzettend veel herinneringen gemaakt. Vandaag hadden we afscheid en het voelde voor mij ontzettend dubbel. Ik heb voor mijn idee hier een heel nieuw leven opgebouwd en het leven thuis een grote pauze gegeven terwijl iedereen wel door gegaan is. Dus toch stiekem ook wel een nieuwe uitdaging voor mij. Door mijn leven hier weet ik zeker dat ik veel meer van de wereld wil zien en dat ik weet dat ik lang van huis af kan. Naar huis gaan voelt goed want ik mis mijn familie en vrienden ontzettend. En hun hopelijk mij ook hahaha) maar even terug komen op stage waar ik tenslotte ben gekomen heb ik veel mogen zien en heb ik echt genoten in de ritjes in de ambulance. Ook al heb ik de laatste maanden niet zoveel stage gezien. Ik heb alles tenslotte gedaan wat ik wilde doen en het voelt wel alsof het een beetje klaar is. Ik zal het ontzettend missen want heb zoveel nieuwe vriendinnenetjes gemaakt. Vanavond hebben we afscheid genomen en dadelijk komt nog de helft ons uitzwaaien wat echt een huil moment zal gaan worden. Alfaz groepiie ik ga jullie missen! en tot de reünie in EINDHOVEN hahah


Stage 2015 Benidorm ik zal je nooit vergeten!

Heel veel liefs!

loveeeee!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benidorm

Jill

Stage Benidorm Hallo, 2 februarie 2015 vertrek ik voor 4,5 maanden naar de spaanse costa blanca. Daar ga ik stage lopen in het ziekenhuis IMED Levante. Ik ga daar samen met 2 klasgenoten de tijd van ons leven beleven. Volg ook estudiantes costa blanca via facebook. ( site van stage bureau ) Daar kan je ook van alles op vinden zoals foto`s, filmpjes etc. Veel liefs, Jill

Actief sinds 10 Jan. 2015
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 13883

Voorgaande reizen:

10 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

02 Februari 2015 - 12 Juni 2015

Stage Benidorm

Landen bezocht: