Nederland - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Jill - WaarBenJij.nu Nederland - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Jill - WaarBenJij.nu

Nederland

Door: Jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

14 Juni 2015 | Nederland, Eersel

Hallo lieve lezers!

Dit was het dan en dit zal ook mijn laatste verslagje zijn.
12 juni in de ochtend werden we uitgezwaaid door onze vriendin en Spanje en gingen we weer lekker naar Nederland. Toen ik het vliegtuig stapte zag ik iedereen al staan en zag ik dat er een spandoek was gemaakt. Zo gaaf, had helemaal niet zoveel mensen verwacht. Toen we onze koffers hadden en door de schuifdeuren liep zag ik weer iedereen staan en kon ik eindelijk mijn kleine nichtje Lois knuffelen. Wat een geweldig moment om iedereen weer te zien! Daarna gingen we gezellig lunchen en toen ik thuis aankwam zag ik dat het helemaal versierd was in de Nederlandse stijl WAUW. Mam zei dat er wat familie kwam maar later kwamen ook vriendinnen en vrienden wat uitliep tot een gezellig en gaaf welkomst feestje bedankt moppies! Nu is het nog even druk met school en hoop ik donderdag af te studeren. Morgen heb ik sollicitatie en hopen op goed nieuws!

Nou tot de volgende reis die vast en zeker nog gaat komen..

HOUDOE! hihi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eersel

Jill

Stage Benidorm Hallo, 2 februarie 2015 vertrek ik voor 4,5 maanden naar de spaanse costa blanca. Daar ga ik stage lopen in het ziekenhuis IMED Levante. Ik ga daar samen met 2 klasgenoten de tijd van ons leven beleven. Volg ook estudiantes costa blanca via facebook. ( site van stage bureau ) Daar kan je ook van alles op vinden zoals foto`s, filmpjes etc. Veel liefs, Jill

Actief sinds 10 Jan. 2015
Verslag gelezen: 461
Totaal aantal bezoekers 13854

Voorgaande reizen:

10 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

02 Februari 2015 - 12 Juni 2015

Stage Benidorm

Landen bezocht: