vermoeiende lange dag - Reisverslag uit Wetantugu, Indonesië van Jill - WaarBenJij.nu vermoeiende lange dag - Reisverslag uit Wetantugu, Indonesië van Jill - WaarBenJij.nu

vermoeiende lange dag

Blijf op de hoogte en volg Jill

29 Augustus 2016 | Indonesië, Wetantugu

Dag 12 29 August

Mijn wekker gaat en het is 4.30 uur. Snel klaar maken en ontbijten zodat we om 6.00 uur weg zijn. Door naar Jogjakarta. Ik ben echt heel erg moe en val eigenlijk meteen weer in slaap in de bus. Na de eerste stop viel ik weer meteen in slaap, alleen een beetje jammer dat onze reisleider eko maar door bleef praten. Mijn muziek maar een standje harder dus heb het uiteindelijk niet gevolgd. We hebben net onze tweede stop gehad en daar kregen we cola en bananen koekjes. We zijn net naar de tempel borobodur geweest. Ik had het me heel anders voorgesteld.. We zouden 2 uur krijgen om rond te kijken maar we hadden nog maar amper een foto kunnen maken zonder toeristen op de achtergrond. Daarna zijn we met paard en wagen een rondje door de buurt gaan rijden en hebben we 2 oude fabriekjes gezien waar ze chips en tofu maken. Karmi en ik hebben een zakje chips gekocht. Nu is het ondertussen 17.45 dus zijn al lang onderweg. Eko verteld ons dat je goed moet oppassen op straat. Je wordt overal opgelicht en verteld ons hoe ze te werk gaan. We mogen niet veel geld mee nemen, paspoort en geen sieraden. Veel zakkenrollers. Het is nog niet eens 18.00 uur maar het is net binnen 10 min erg donker geworden. We hebben lekker gegeten en nu lekker biertjes drinken in het hotel.

  • 29 Augustus 2016 - 20:49

    Kim:

    Gelukkig hebben ze chips

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Wetantugu

Jill

Stage Benidorm Hallo, 2 februarie 2015 vertrek ik voor 4,5 maanden naar de spaanse costa blanca. Daar ga ik stage lopen in het ziekenhuis IMED Levante. Ik ga daar samen met 2 klasgenoten de tijd van ons leven beleven. Volg ook estudiantes costa blanca via facebook. ( site van stage bureau ) Daar kan je ook van alles op vinden zoals foto`s, filmpjes etc. Veel liefs, Jill

Actief sinds 10 Jan. 2015
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 13892

Voorgaande reizen:

10 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

02 Februari 2015 - 12 Juni 2015

Stage Benidorm

Landen bezocht: