Afscheidsfeestje - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Jill - WaarBenJij.nu Afscheidsfeestje - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Jill - WaarBenJij.nu

Afscheidsfeestje

Door: Jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

01 Februari 2015 | Nederland, Eindhoven

Hallo allemaal, daar zijn we weer.

Gister heb ik een ontzettend gaaf feestje gehad.
Toen ik beneden kwam was heel het huis versierd in Spaanse stijl. overal rode en gele ballonnen en er hing een grote Spaanse vlag.
Verder in de middag nog de laatste spulletjes gehaald en het feest kon beginnen. Ik had mijn nieuwe kleren aan en het bezoek kon komen. totdat Maartje met een hele "mooie" jurk binnen kwam die ik de hele dag aan moest. Iedereen kwam ook in de Spaanse stijl wat ik ontzettend gaaf vond. Leuk dat iedereen was gekomen en dat zelfs de meiden van Mallorca er ook waren. En wat heb ik leuke cadeautjes gekregen en leuke kaartjes met leuke en lieve berichtjes. Ik ga zeker mijn droom waar maken dat gaat helemaal goed komen. Een mooi nieuw begin en ik ga er van genieten. Ook al moet ik iedereen zo lang missen. Iedereen bedankt voor alles. Morgen is het dan zover, dan gaat het gebeuren! Straks nog even alles checken en we zijn er klaar voor!

Liefs.

  • 01 Februari 2015 - 13:20

    Maartje:

    Het was idd een gezellig feestje en wat gaan we jou missen

  • 01 Februari 2015 - 15:44

    Mayke Van Rooij:

    Geniet ervan Jill! Het is zo snel weer voorbij.
    Spanje is erg leuk om stage te lopen, alleen de taal is wat moeilijk ;-)
    Have fun!!

  • 01 Februari 2015 - 15:44

    Mayke Van Rooij:

    Geniet ervan Jill! Het is zo snel weer voorbij.
    Spanje is erg leuk om stage te lopen, alleen de taal is wat moeilijk ;-)
    Have fun!!

  • 01 Februari 2015 - 18:04

    Francy Boes:

    Goeie reis, groetjes aan Anja en Hanneke en tot mails-skype etc

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Jill

Stage Benidorm Hallo, 2 februarie 2015 vertrek ik voor 4,5 maanden naar de spaanse costa blanca. Daar ga ik stage lopen in het ziekenhuis IMED Levante. Ik ga daar samen met 2 klasgenoten de tijd van ons leven beleven. Volg ook estudiantes costa blanca via facebook. ( site van stage bureau ) Daar kan je ook van alles op vinden zoals foto`s, filmpjes etc. Veel liefs, Jill

Actief sinds 10 Jan. 2015
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 13913

Voorgaande reizen:

10 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

02 Februari 2015 - 12 Juni 2015

Stage Benidorm

Landen bezocht: