☀️ - Reisverslag uit Pananjung, Indonesië van Jill - WaarBenJij.nu ☀️ - Reisverslag uit Pananjung, Indonesië van Jill - WaarBenJij.nu

☀️

Blijf op de hoogte en volg Jill

28 Augustus 2016 | Indonesië, Pananjung

Dag 10 27 August

Zo net heerlijk wakker gemaakt door het geluid van een moskee. Lekker gegeten en nu zitten Karmi en ik in de lobby de wachten tot we naar het station worden gebracht. We reizen vanuit daar verder. We zitten nu in de trein en bij is luxer als in Nederland. Genoeg been ruimte en een kussentje. Mega mooi uitzocht over de rijst velden, bamboe bomen, palmbomen en oude kapotte huisjes. Na 3 uur in de trein te hebben gezeten moesten we nog ongeveer 1,5 uur rijden naar de green canion.. Daar kan je met een bootje naar de watervallen. We zijn daar met de groep gaan zwemmen en mochten van de rotsen afspringen. Wauw wat was dat gaaf. We rijden nu langs de zee.. Aan de linker kant zijn huizen en hotels kapot door een tsunami van 10 jaar geleden in bandadarang. Onze gids vertelde dat die dit heeft gezien. Hij zag dat de zee veranderde. De kleur werd bruin, en het water trok ver de zee in. Hij schatte de golven 10 meter hoog. Hij is emotioneel wanneer hij dit verteld. Hij heeft 3 kindjes gepakt en een ander kindje die hij niet meer kon pakken heeft hij nooit meer terug gezien. Wauw wat een mooi hotel met het uitzocht op zee! We zijn lekker gaan uiteten langs het strand en daarna zijn we bij een beach tent wat gaan drinken. Omdat er vandaag surf wedstrijden zijn geweest staat er een dj op het strand en hebben we flink gedanst met zijn alle. Ook de drankjes gingen lekker vloeiend hahaha..

• 29 Augustus 2016 - 15:56

Brigitte:

nou Jill, Ik ben weer bij gelezen, super gaaf hoor, je bent straks toe aan vakantie als je terug bent hihi
    veel plezier nog.

groetjes Brigitte

Verslag uit: Indonesië, Pananjung

Jill

Stage Benidorm Hallo, 2 februarie 2015 vertrek ik voor 4,5 maanden naar de spaanse costa blanca. Daar ga ik stage lopen in het ziekenhuis IMED Levante. Ik ga daar samen met 2 klasgenoten de tijd van ons leven beleven. Volg ook estudiantes costa blanca via facebook. ( site van stage bureau ) Daar kan je ook van alles op vinden zoals foto`s, filmpjes etc. Veel liefs, Jill

Actief sinds 10 Jan. 2015