lekker dagje zee - Reisverslag uit Wetantugu, Indonesië van Jill - WaarBenJij.nu lekker dagje zee - Reisverslag uit Wetantugu, Indonesië van Jill - WaarBenJij.nu

lekker dagje zee

Blijf op de hoogte en volg Jill

28 Augustus 2016 | Indonesië, Wetantugu

Dag 11 28 August

Heerlijk dagje gehad. Vroeg in de ochtend zijn we een rondje gaan fietsen. We hadden gister een gaaf feest gehad dus hadden toch een beetje een kater. Die voelde ik extra goed toen ik zag hoe ze hier vis laten drogen en de geur rook. Je ziet af en toe nog kapotte huisjes en huizen die opnieuw zijn opgebouwd na de tsunami. Later in de middag zijn we naar de zee gegaan en hebben we lekker gezwommen en in de zon gelegen. We mochten niet ver de zee in omdat dat te gevaarlijk was. Daarna zijn we lekker gaan bbqen op het strand en hebben we om een kampvuur gezeten. Eigenlijk was oma vandaag jarig en omdat ik geen kaarsje aan kon steken was het kampvuur een mooi symbool. Wat zou ze trots zijn geweest.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Wetantugu

Jill

Stage Benidorm Hallo, 2 februarie 2015 vertrek ik voor 4,5 maanden naar de spaanse costa blanca. Daar ga ik stage lopen in het ziekenhuis IMED Levante. Ik ga daar samen met 2 klasgenoten de tijd van ons leven beleven. Volg ook estudiantes costa blanca via facebook. ( site van stage bureau ) Daar kan je ook van alles op vinden zoals foto`s, filmpjes etc. Veel liefs, Jill

Actief sinds 10 Jan. 2015
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 13889

Voorgaande reizen:

10 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

02 Februari 2015 - 12 Juni 2015

Stage Benidorm

Landen bezocht: