Leuk weekend en een heftig dagje stage - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Jill - WaarBenJij.nu Leuk weekend en een heftig dagje stage - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Jill - WaarBenJij.nu

Leuk weekend en een heftig dagje stage

Door: Jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

02 Maart 2015 | Spanje, Benidorm

Hallo allemaal,

(Jullie zullen wel denken, daar heb je haar weer. Maar dit moet omdat ik anders dingetjes vergeet )

Afgelopen Vrijdag begon mijn weekend. Heerlijk het was heel lekker weer en hadden al een planning om te gaan shoppen. Marcha en ik gingen naar Alicante (anderhalf uur reizen) we hadden belooft om op tijd terug te zijn. Maar als Marcha en ik gaan shoppen zijn we dus nooit op tijd terug. het was al flink donker. Daarna op tijd naar bed want zaterdag gingen we naar Calpe paar plaatsjes verderop. Daar was het heerlijk, mooi strand, lekker weer en heerlijke cocktails. Zaterdag nacht gingen we lekker stappen. Wat was het een gave avond, dansen in de oudjes kroeg, free shots tot rozen van de propper. Dus zondag een heerlijke dag om de kater weg te lopen op de berg die naar faro punta del Albr leidt. Wat een mooie berg en een mooie vuurtoren. Maar wat was het lang lopen zonder water en in 25 graden.

Stage dag 02-03-2015
Vanaf vandaag sta ik officieel alle dagen van de week op planta 5. (afdeling 5)
Het lijkt wel een afdeling van leven en dood.
Er worden baby`s geboren en er liggen mensen terminaal. Vandaag moest ik met collega`s werken die ik niet zo leuk vond. Overal moest ik er achteraan rennen en verwachten veel van me. Tijdens de ochtend ronden riepen de assistente in paniek de verpleegkundigen (met wie ik hier mee mag lopen) dus wij naar die kamer en daar zag ik een mevrouw die ik al eerder heb geholpen. Ze hing naar een kant en viel steeds weg. Toen de dokter kwam werd er van alles gecontroleerd maar ze gaf aan dat het niet goed was. daarna hebben ze de vrouw met 7 man op bed "gegooid" daarna werd er in het spaans geroepen en zag ik dat ze het bed snel ontkoppelde. Ik rende snel met hun mee en hielp waar kon. Toen moesten we snel een ruimte in en ik kon nog net zien dat het de IC was. eenmaal binnen werd alles meteen overgenomen door de mensen die daar werken. Vanalles werd gedaan maar was zo geschrokken dat alles aan me voorbij is gegaan. Daarna was ik mijn begeleider kwijt en heb ik de weg naar planta 5 zelf terug moeten zoeken. De rest van de dag ging redelijk. Toen we naar de bus liepen gaf Marcha mij een spaans kinderboek wat ik kreeg van een client die op de dialyse zit. Wauw wat een gebaar dat ze me dit wilde geven en dat ze me naam zo goed had onthouden. Na stage ben ik heerlijk een stuk gaan lopen met Marcha. Sportkleding aan en gaan. Wauw wat hadden we een uitzicht op de berg die we beklommen hadden. Zo heb ik toch een beetje mijn hoofd leeg kunnen maken.

Verder is het leven hier ontzettend heerlijk. Mooie omgeving, mooi weer en leuke mensen. Maak je over mij maar geen zorgen.

Liefs

  • 03 Maart 2015 - 09:05

    Evelien Wintermans:

    Klinkt nog steeds top Jill! Fijn dat je leuke meiden om je heen hebt waar je mee kunt gaan stappen enzo... Geniet er nog van, maar dat komt vast helemaal goed! ;)

    xx Eef

  • 04 Maart 2015 - 01:02

    Francy Boes:

    Hoi Jill. Inderdaad een heftige stagedag! We bekijken natuurlijk met plezier ( en n beetje jaloers...) de gezellige kiekjes van coctails, strand en blauwe luchten....maar de praktijk van alle dag is er natuurlijk ook! Leerzaam maar ook pittig! Petje af!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benidorm

Jill

Stage Benidorm Hallo, 2 februarie 2015 vertrek ik voor 4,5 maanden naar de spaanse costa blanca. Daar ga ik stage lopen in het ziekenhuis IMED Levante. Ik ga daar samen met 2 klasgenoten de tijd van ons leven beleven. Volg ook estudiantes costa blanca via facebook. ( site van stage bureau ) Daar kan je ook van alles op vinden zoals foto`s, filmpjes etc. Veel liefs, Jill

Actief sinds 10 Jan. 2015
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 13917

Voorgaande reizen:

10 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

02 Februari 2015 - 12 Juni 2015

Stage Benidorm

Landen bezocht: