Gezellig weekendje Mayke en leuke poolparty - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Jill - WaarBenJij.nu Gezellig weekendje Mayke en leuke poolparty - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Jill - WaarBenJij.nu

Gezellig weekendje Mayke en leuke poolparty

Blijf op de hoogte en volg Jill

10 Mei 2015 | Spanje, Benidorm

Hallo o zo trouwe volgers

Vorige week donderdag ging ik lekker met Hanneke na stage ergens wat drinken en lunchen. Na het lunchen gingen we een drankje doen bij tiki beach. Toen we daar stonden hoorde ik uit het niets iemand heel hard jilly roepen. Ik herkende de stem meteen en uit het niets stond Mayke daar. ( ze zei dat ze op vrijdag zou komen ) ik stond echt versteld en vergat haar zelfs te knuffelen. Samen lekker wat drankjes gedaan en toen met zijn alle naar huis om ons klaar te maken voor een leuke stap avond. We hebben al die dagen erg genoten van het lekkere weer en dat we elkaar weer konden zien. zaterdags hadden we een lekkere strand dag en zijn we lekker gaan uiteten in Albir bij zerozero. die avond zijn we met zijn alle de verjaardag gaan vieren van een andere studente. Zondag waren we met zijn 2en nog naar een stadje geweest en hebben daarna nog lekker op het strand gelegen en hebben we een slotje vast gemaakt op een pleintje waar heel veel oudjes heen komen om te laten zien dat we echte goede vriendinnetjes zijn.

De rest van de week was het iedere dag wel rond de 28 graden dus zijn we ook lekker na stage naar het strand geweest. Zo zijn Hanneke en ik vrijdag naar guadalest geweest. Dat is een stadje die tegen een rots is gebouwd en waar een erg mooi meertje ligt. ( je kunt hier niet bij ) het water is helder blauw en ik las later dat het drinkwater is voor Benidorm. op de hoogste top was er een vervallen kasteel en daar kon je alleen via een museum komen. Eenmaal dat museum gevonden te hebben zijn we er als een gek doorheen gerent om alles goed te kunnen zien. Iedereen keek ons aan omdat we alle schilderijen enzo voorbij renden. maar het uitzicht op die top was echt super mooi en er was zelfs een oude begraafplaats. Hebben in de avond lekker film gekeken en zaterdag hadden we een poolparty met alle studenten. Echt super leuk en gezellig. Iedereen was daar erg netjes aangekleed en Hanneke en ik moesten natuurlijk weer met van alles aankomen. Zo hadden we beide een bloemenslinger, en een zwemband aan/om gedaan haha. en vandaag zijn we een erg hoge berg opgeklommen. Erg spannend want er waren geen paden en je moest de rode stip volgen. Op sommige stukken kon je alleen verder als je jezelf vast hield aan het touw. Anders kon je zo naar beneden vallen. Daarna met iedereen naar het strand geweest. Wat een heerlijk weekend was het!

Over een maandje ben ik alweer in NL. Tijd gaat zo ontzettend snel.
Maar iedere dag geniet ik steeds een beetje meer. en besef ik dat dit echt iets is wat ik nooit meer zal vergeten en dat dit me leven heeft verbeterd!

Dream it, wish it, do it!

Adiosssssss


  • 11 Mei 2015 - 06:55

    Maartje:

    Yeah !!! ❤️

  • 11 Mei 2015 - 12:54

    Francy Boes:

    Wat een gezelligheid hebben jullie samen en leuk dat Mayke er even van mee kon genieten! Van jullie andere berichten weet ik dat t ook heel leerzaam is, tussen t zonnen en de coctails door

  • 11 Mei 2015 - 14:00

    Mayke:

    En wat was het leuk!! <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benidorm

Jill

Stage Benidorm Hallo, 2 februarie 2015 vertrek ik voor 4,5 maanden naar de spaanse costa blanca. Daar ga ik stage lopen in het ziekenhuis IMED Levante. Ik ga daar samen met 2 klasgenoten de tijd van ons leven beleven. Volg ook estudiantes costa blanca via facebook. ( site van stage bureau ) Daar kan je ook van alles op vinden zoals foto`s, filmpjes etc. Veel liefs, Jill

Actief sinds 10 Jan. 2015
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 13915

Voorgaande reizen:

10 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

02 Februari 2015 - 12 Juni 2015

Stage Benidorm

Landen bezocht: